5 Temmuz 2012 Perşembe

Neutorgena Hızlı Emilen Bakım Kremi Gerçekten Hızlı



Neutrogena hızlı emilen bakım kremi geldi bugün. Öncelikle zarif hediyeleri için teşekkür ediyorum.



Kullanmadığım ürünleri tavsiye etmem ben. O yüzden hemen kolları sıvadık ve kremlendik (:




Bir bilim kadını ciddiyetiyle sürüyorum kremi.


Buradaki bakış "wuu gerçekten tenim hemen emdi kremi" bakışı (:

Sonuç gerçekten hızlı emiliyor, ciltte yapış yapış bir his uyandırmıyor ve ellerim yumuşacık oldu.


Denemek ister misiniz? (:

Krem içeriğindeki E vitamini sayesinde cildi besliyor  ve koruyor. Antioksidan özelliği de varmış, E vitamini ciltte nem kaybını önlüyor ve cildin bariyer özelliğini güçlendiriyor. Kısacası çok kullanışı ve fiyatı da gayet uygun; 11.90 TL.

*Merve*

4 yorum:

Neşe dedi ki...

hahaha okurken fotoğrafların sayesinde eğlendim çok güzel olmuş:)) ayrıca Neutrogena'ya göre gayet uygun bir fiyat hemde kuşkusuz en iyi krem markasıdır.

2 Kişilik Mecmua dedi ki...

Neşe'm teşekkür ederim. Gerçekten güzel bir krem tavsiye ediyorum :*

Özlemden dedi ki...

ben de çok beğenirim kremlerini Neutrogena'nın; Bursa'dayken soğuğunda kutu kutu bitirmişliğim vardır:))))
Eğlenceli bir yazı olmuş bu arada!

Kokoş Haber dedi ki...

Ozax cidden çok iyi bir nemlendirici

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...