15 Temmuz 2012 Pazar

Ben Bir Oje Delisi...


Ben bir oje delisiyim, bütün renkleri seviyorum ve sürerken “acaba çok mu abartı?” diye hiç düşünmüyorum. İnstagram ve Twitter’dan sürdüğüm ojeleri paylaşmaya çalışıyorum. Oradan takip etmeyen ya da edemeyenler için en sevdiğim ojeleri bir postta toplamaya karar verdim. İşte ojelerim…



















Twitter'dan takip etmek isteyenler: vemrv
İnstagram'dan takip etmek isteyenler: veemerve

Beğendiğiniz ya da merak ettiğiniz ojeleri sorabilirsiniz.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

tatlımmm,bütün renkler çok cicii!! Zaten farkettim de tarzlarımız aynıı =) çok hoş, tatlı renkler.. bende böyle canlı renkleri seviyorum tatlişkomm, öpüyorum kocamannn!

Ayse dedi ki...

hepsi çok güzel seçemedim yahu.ama simli gibi olan siyah,turkuaz mavi ve yeşili daha bi beğendim sanki bir de senin tırnaklarında çok hoş durmuş tabii :)) bu aradaa kokulu ojeleri alır almaz hemen denedim çok güzeller hemde gitmiyo kokuları(:

Venüsün Dünyası dedi ki...

Hepsi çok güzel en iyisini seçemedim :)

Kokoş Haber dedi ki...

Venüscüm teşekkür ederim :*

Kokoş Haber dedi ki...

Venüscüm teşekkür ederim :*

Saadet dedi ki...

parlatıcı bile süremeyen ben hünerlerin karşısında şaşkına döndüm.. hepsi çok cici :)

Özlemden dedi ki...

ohhh renk renk çeşit çeşit, hangisini beğensem şaırdım bu ojelerin:))))
sevgiler!

Kokoş Haber dedi ki...

Saadet ve Ozax teşekkür ederim şekerler :*

What's Next dedi ki...

ben en çok essence'lere bayıldım, türkiye'ye gelmeleri şahane olduu :)
bi de rica etsem yeşille mavi olanın adlarını yazabilir misin?

edankb.blogspot.com
bana da beklerim seni ayrıca, sevgilerr.. :)

Kokoş Haber dedi ki...

Saadet ve Ozax çoook teşekkür ederim :*

What's Next, iş yerindeki yoğunluktan dönemedim ):

Mavi olan 55 Let's get lost

Yeşil olan79 viva la green

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...